Gyűrűk Ura/Hobbit Fanfiction Írói Kihívás

Hobbitnyi Kalandok Középföldén

Hobbitnyi Kalandok Középföldén

Le a tündeköpennyel!

2015. július 31. - SlytHay

Kedves Mindenki!


Kalandos utunk végére értünk, elérkezett hát a búcsú ideje. Azonban mielőtt mindenki visszatérne hobbitüregének kényelmébe, hátra van a két hónapon át tartó utazást lezáró ceremónia.

unknown-5.jpeg

Először is, szeretném megköszönni az Olvasók részvételét – azoknak is, akik csupán Gollam módjára szompolyogtak. ;) Azoknak az Olvasóknak pedig még inkább köszönöm, hogy itt voltak, akik véleményekkel, kritikákkal és fontos pontokkal jutalmazták a történeteket. Nélkülük nem zárulhatott volna sikeresen a kihívás. Három kedves Pontozónknak minden egyes történetet sikerült értékelnie; uruk-hai-i kitartásuk jutalmául pedig egy-egy 'köszönöm' bannerrel gazdagodhatnak, amit a nevükre való kattintással érhetnek el.

Név szerint:


Akik nélkül pedig végképp nem jöhetett volna létre maga a kihívás sem, az Írók. Mindegyiküknek köszönöm a bizalmat, hogy egy teljesen új kihívásra ilyen izgatott lelkesedéssel jelentkeztek, illetve köszönöm a pályamunkáikba fektetett időt és munkát – minden egyes történetet én magam is közel érzek a szívemhez.
Akadtak persze apróbb nehézségek az elmúlt két hónap alatt, mint ahogyan ez már-már elvárható minden kihívásnál, de úgy vélem, sikerült mindenen könnyedén átlendülni.
Amint azt már egy korábbi bejegyzésben is említettem, egy Írónak sajnos vissza kellett lépnie a versenytől. Emellett három késéssel leadott történet is van, ami majd a pontokban jelentkezik, de a feltöltési iramot ez szerencsére nem befolyásolta.

A Pontozóknak és az Íróknak járó bannereket Baylon készítette, akinek ismételten, ezúton is köszönöm a remek munkáját. Én csupán a Pontozók és az Írók nevét, illetve a történetek címét feliratoztam.

~

A történetekre kapott pontok és a büntetőpontok is átlagolással kerültek kiszámolásra. Az Írók e-mailben megkapják a számítási táblázatot, de ha más is szeretné megnézni vagy kérdése van, a lotr.hobbit.kihivas@gmail.com e-mail címre írhat.

A végeredményt adó pontszámok tartalmazzák a késésekért járó pontlevonást. Zárójelben feltüntettem a késett napok számát, illetve szögletes zárójelben csakis informatív jelleggel látható a késés nélküli pontszám is.

Na, de nem is húzom tovább az időt, lássuk a végeredményt!

 

 I. helyezett

Alavel Egy nap Zsáklakban c. története

33,75 ponttal
(1 nap késés [34,25])

i_-alavel.JPG

~emlékbanner~

alavel.JPG

II. helyezett

Zajec Soha már  c. története

33,50 ponttal

ii_-zajec.JPG

 ~emlékbanner~

zajec.JPG

III. helyezett

Rosa Arkenszív c. története

32,25 ponttal
(5 nap késés [34,75])

iii_-rosa.JPG

~emlékbanner~

rosa.JPG

 

 

Emlékbannert kapnak

 

Scale Dicső tettek krónikása c. története

29,50 pontot ért el
(6 nap késés [32,50])
scale.JPG

 

Luthien Lovemagic Túl téren és időn c. története

28,80 pontot ért el

ll.JPG

 

BaO2 Ellenfél, ellenség, ellentét c. története

28,50 pontot ért el 

bao2.JPG

  

Selly Elendil csillaga c. története

28,40 pontot ért el 

selly.JPG

  

Emyke Láss mögé! c. története

27,50 pontot ért el emy.JPG

 

Merilwen Kegyetlen emlékek c. története

25,80 pontot ért el

merilwen.JPG

 

Sagastrina Mondd, Király, emlékszel-e még...? c. története

25,50 pontot ért el 

saga.JPG

  

Mindenkinek gratulálok!

 

Nos, ennyi volt, a végére értünk, most már tényleg itt az ideje elbúcsúzni.

Bízom benne, hogy mindannyian szép emlékkel és kellemes élménnyel távoztok a kihívásról. Örülök, hogy megismerhettem olyan tehetséges írókat is, akikkel eddig nem volt igazán alkalmam "összefutni", és büszke vagyok arra, hogy az általam szervezett kihívás lehetett a fészke ilyen remek és változatos történeteknek.

Mindenkinek köszönöm, az Íróknak és az Olvasóknak is, hogy részt vettetek és végig kitartottatok a Gyűrűk Ura/Hobbit Kihívás első kalandján. És ki tudja, talán nem az utolsón...

Most már csak annyi van hátra, hogy elköszönjek és nyugodtan hátra dőljek.

inside_bag_end_2.jpg

 

Köszönettel,

SlytHay

A bejegyzés trackback címe:

https://lotr-hobbit-kihivas.blog.hu/api/trackback/id/tr177668774

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DaeMoon 2015.07.31. 20:12:33

Ó, az az ork azt hiszem, túlságosan is illik hozzám a véleményeim után... X) Köszi Sly a szervezést, az íróknak pedig a történeteket, én remekül szórakoztam míg a végére értem ezeknek a novelláknak (még ha a véleményezésnél szőrszálhasogató is voltam és nagy valószínűséggel nem loptam be magamat sokak szívébe. XP), eddig fogalmam sem volt arról, hogy magyar körökben ennyi LOTR rajongó van. O.O Örülök, hogy ide találtam, remélem, olvashatunk még majd a tollatokból hasonló gyöngyszemeket. :)
A győzteseknek természetesen gratulálok (Zajec annyira tudtam, hogy te állsz a szívem kicsi csücske mögött!!! ♥♥♥) és remélem, senkit nem bántottam meg útközben. Az biztos, hogy ezúttal alaposan megtanultam; soha többé úgy pontozni nem kezdek, hogy nem olvastam előbb _minden_ történetet végig. ^.^"
Puszi mindenkinek, reklamációt és rivallókat szállító baglyok számára készültem csemegével, lehet őket küldeni. ;)
Dae

SlytHay 2015.07.31. 20:21:13

@DaeMoon: Örülök, hogy jól érezted itt magad, Dae. :) És szerintem attól, hogy nem csak a szép és jó dolgokra tértél ki a kritikáidban bővebben, hanem a számodra esetleges hiányosságokra vagy gyengepontokra is, biztos vagyok benne, hogy mindenki örült a véleményednek és a pontjaidnak, legyenek azok bármilyenek is. :) Ahogy nem ír egyforma történetet senki sem, úgy a kritikák is mind-mind különbözőek, de ha jó szándékkal íródnak, akkor mindegyikük hasznos és tanulságos tud lenni.
Tényleg köszönöm, hogy itt voltál, főleg, hogy megálltál a történetek elolvasása után pontozni is. :))

Luthien Lovemagic 2015.07.31. 20:35:45

@DaeMoon: Dae, a Malfoy Kihíváson már megedződtem általad, így most kifejezetten vártam a kritikádat. Majd ott is válaszolok, itt csak annyit, hogy zömében igazat adok neked, tetszett a kritika, amit írtál :D

DaeMoon 2015.07.31. 20:38:56

@SlytHay: A jó szándék nem hibádzik (A pokolba készülök drága Luciferem fekete tollait simizni naphosszat, oda meg úgyis jó szándékkal van kikövezve az út, mint tudjuk ^.~), meg persze ez csak az én nagyon is szubjektív véleményem, se nem szentírás, se nem "A Tuti" (még ha az egómból fakadóan néha úgy is hangzik, mintha azt akarnám megmondani. :p). De ettől függetlenül kihíváson már részt vevőként is megjelenő íróként tudom, hogy rosszul egyik egy-egy alacsony pontszám, úgyhogy ilyenkor úgyis mindig vasorrú banyának érzem magamat. :p
forum.p24.hu/forumkep/28/277939/432/12935385/1.jpg

@Luthien Lovemagic: :* (Én meg végre összevakarom magamat és visszaírok, mert már vagy kétszer elolvastam azóta, amit küldtél csak mocsok lusta egy disznó vagyok és mindig hajnalban jut eszembe, hogy ma se írtam, mikor í gép már ki van nyomva. :p)

SlytHay 2015.07.31. 21:03:42

@DaeMoon: (Akkor majd odalent találkozunk... ;) XD) Egyébként igen, persze, hogy rosszul esik az embernek az alacsonyabb pontszám, még akkor is, ha többnyire egyetért a kritikaíróval. Ilyen az emberi természet. De ezért is jó több kihíváson részt venni, mert megedzi magát az ember, és tényleg olyan dolgokra tudnak egyesek rámutatni, amit magától észre sem venne, vagy nem tart annyira fontosnak.
Én most a Potter Kihívásra készülök pontozni, de már most tudom, hogy sokak szemében ilyen szép kis banyaként fogok megjelenni ^^ -- ám ettől függetlenül megmaradok a saját szempontjaimnál, a saját pontskálámnál, és aszerint fogok pontozni, miközben igyekszem elsősorban igazságos maradni (ami persze nem jelenti azt, hogy repkednek az ujjamból a csupa magas pontszámok >:)).

Scale 2015.07.31. 22:02:38

Nagyon nagy gratuláció mindenkinek! *.* Egyúttal természetesen köszönöm a pontokat, a kritikákat, és persze köszönöm, hogy megrendezésre került ez a kihívás, mert maga a színtiszta élvezet volt írni/készülni rá. :) Reménykedem benne, hogy jövőre újból találkozhatok majd ezzel a játékkal. ;)

Szép estét mindenkinek! :)

SlytHay 2015.07.31. 22:49:08

@Scale: A jövőbeli tervek majd kiderülnek... jövőre. ;)

Alavel 2015.07.31. 23:49:27

Sziasztok!
Gratu mindenkinek, gyönyörű történetek születtek. Jó, hogy gazdagítottuk fanfiction-ben ezt a fandomot:) Szeretném megköszönni a kedves szavakat, az építő jellegű kritikákat és a pontokat is. Na meg persze az egész kihívást, a meghívást, ami nélkül valószínűleg nem tévedtem volna ide (de hál’ Istennek mégis). Nagy élmény volt kedvenc fandomomban alkotni.
Akkor jövőre..?:)
Üdv: Alavel

SlytHay 2015.08.01. 00:41:24

@Alavel: Az elsődleges célját abszolút sikerült teljesíteni a kihívásnak: gyarapítani a fandomot jobbnál jobb fanfictionökkel. Olyan sok minden rejlik még ebben az univerzumban... És örömmel venném, hogy ha esetleg jövőre is megfújnám a csatakürtöt, akkor az idei csapat szintén felsorakozna, még ha nem is ugyanabban a pozícióban, mint most. :) És talán nem lepődnének meg, ha egy totál idegen e-mailben zaklatja őket valami kihívással kapcsolatban... -- mert bizony kb. a fele csapat így került kézre. :D

EmeseBJ · http://abbcenter.com/index.php?b=blog_bon_jovi_elveszett_foutak 2015.08.02. 11:03:54

Jó kihívás volt, köszönet a szervezésért.
Dae-nek üzenem, hogy a keményebb kritikből csak tanulni lehet, szóval köszi a kritikádat még egyszer. (azóta írtam még egy ficut :D)

Rosa Plain 2015.08.03. 16:52:05

Sziasztok!
Szóljon a hálás harsonaszó Slynak, amiért lehetővé tette és megszervezte ezt a kihívást. :3 (És köszönet neki azért is, hogy e-mailben felkutatott, és az eltűnésemkor nem mondott le rólam.) Gratulálok mindenkinek, és uhh, annyira örülök, hogy van a fandomban friss! Méghozzá milyenek, és mennyi *-* És lelkesen dobálom a szívem darabkáit a kritikaíróknak , akik figyelemmel követték a történeteket. Jövőre is szívesen vennék részt a kihíváson, mert - mint első ilyet az életemben - ezt nagyon élveztem. Köszönöm szépen mindenkinek az élményt!

SlytHay 2015.08.03. 17:11:32

@Rosa Plain: Igen, volt egy kis izgalom a végén, de az is megoldódott, szerencsére. :) Nagyon örülök, hogy ennyire élvezted a kihívást, és természetesen, ha lesz második felvonás, várlak vissza téged is. ;)

Konek0 2015.08.03. 19:23:19

Na csak ideértem én is :D
Hát ez az Uruk-hai kitartásósdi nagyon ütött, majdnem a földig sírtam magam, hatalmas nagy ötlet xD Köszönöm szépen, imádtam! Bár szerintem úgy a becsületes, ha egyet pontozunk, akkor minden sztorit pontozunk :D
Ezúton is megköszönném minden írónak a részvételt és hogy ilyen jó történeteket olvashattam :D Még ha mindenkivel kőszívű is voltam és nem kapott tőlem senki max pontszámot, még most is mardos a bűntudat is a bűntudat, és csak imádkozom, hogy egy olvasó (mert tudom, hogy buzgó kritikaíró olvasóim is írtak ide novellákat) se fog engem elhagyni xD

Gratulálok Alavelnek (akit sikerült felismernem), de azért felsorolom a kedvenceimet, akiknek kijár a taps, még ha kevesebb pontot is kaptak (hiszen nem minden sztorira pontoztak ugyanannyian, ahogy észrevettem): Sagastrina: "Mondd király...emlékszel e még...?"-je, BaO2 "Ellenfél, Ellenség, Ellentét"-je és Rosa "Arkenszív"-e :D

Még egyszer grat mindenkinek, én pedig igyekszem legközelebb NEM AZ UTSOLSÓ pillanatban megnézni a mailjeimet :D

SlytHay 2015.08.03. 19:38:58

Örülök, hogy sikerült betalálnom a kritikaírós banner ötletével. :D

Hát igen, az az optimális, ha mindenki értékel minden történetet, de nem mindig lehet úgy kalkulálni az eseményeket, hogy valóban legyen is idő mindent véleményezni - én is járok kihívásokra szavazni, és hát sokszor nagyon necces, ha nem akarom összecsapni a kritikát. Én egyébként már azt nagy sikernek könyvelem el, hogy volt öt olyan olvasó, aki vette a "fáradtságot", és becsületesen pontozott. :) Ha jól emlékszem a 10-ből 3-an kaptak 5 db kritikát, a többiek mind 4-et, és az átlagolás ezt a kis hézagot szépen el is tüntette azért.

Szuper, hogy a többség már-már felírta a jövő évi naptárába a 2. GYU/H kihívást. ^^ Most már tényleg muszáj lesz megszerveznem. :D És ígérem, hogy amint biztosabb időpontot tudok, jóval előtte riadóztatok mindenkit. ;)

Köszönöm, hogy itt voltál!

Zajec_ 2015.08.29. 01:45:30

Nagyon megkésve, nagyon bocsánatot kérve érte :D
Köszönöm szépen a véleményeket, örülök, hogy sikerült pár kellemes (? :D) percet okoznom, valamint köszönöm Sly neked is a remek szervezést, és én is beállok a második felvonást követelők közé XD
DaeMoon, egy tündér vagy, köszönöm szépen a kedves szavaidat *___*
Csók és ölelés mindenkinek <3
Zajec

SlytHay 2015.08.29. 03:03:30

@Zajec_: Semmi gond. :))
Örülök, hogy annyira jó élményt tudott nyújtani számodra ez a kihívás, hogy repetázni is szeretnél belőle. ^^ Aztán jövőre majd tényleg tessék kiváltani azt a "menza jegyet", mert Gollam séf frissz, capkodós halackás menüvel készül. XD
süti beállítások módosítása